Merhaba kizlar 37+2 günlük hamileyim geçen hafta cuma günü sancıdan dolayı hastaneye yattım cuma sabah 7 de alttan kontrol edildi 1 cm açıklık var dendi saat 12 ye kadar 4 cm acildi hastaneye yatırdılar beni cumartesi günü yeniden alttan muayene edildiğinde 2 cm dendi akşama doğru da kanamam oldu doktor damarın yiltilmistir baktığımız için dendi ama ultrasyondan bakalım dedi doktorun dediğine göre içten yırtılma ve acılma olmuş benim bunlar olurken beni hastaneden çıkardılar ve alttan ben elimi sokarak benim kanattigimi idda etti o kadar saçma bı doktorduki sizlerin doktorunuz nasıl