2prensesannesii2 İkinci kızım olacak bir türlü isim bulamadık istediğimiz gibi ilkini ben koymuştum Mira ama bunu da eşim kuranda geçen bir isim olsun diye bulmuş sizce de nasıl🙃
turkan403 2prensesannesii2 çok güzel bir isim Allah’ın hediyesi anlamına geliyo benimde ilk kızımın adını öyle koyduk Ecrin deniz ikinci ad da yakıştı yanına🤭
Tuliy5 2prensesannesii2 Güzel değil. Kuran’da geçen her kelime anlamlı değil ki. Ecrin de Allah’ın hediyesi anlamına gelmiyor, ücret anlamına geliyor aslında. Kulağa da hoş gelmiyor bence.
Sebur 2prensesannesii2 ecrin kulağa hoş geliyor gibi ama daha farklı güzel isimler de var🥲 hem anlamı oyle değil gibi sanki, hediye anlamını taşıyor evet ama..
melike180423 bence gayet guzel herkese guzel gelmeyebilir tabi ki bu cok normal siz begeniyorsaniz baskasinin begenmesine gerek yok bence