Sedaklcsln 39+3 oldum cinsiyet kız herkes erken doğar diyordu kız için ama hiç hareketlilik yok. İlk doğumum olacak tavsiyeleriniz neler acaba
gizem_15 Sedaklcsln 40+2 gelmek bilmeyen bir ogluslayim bende 41 de doktor baslatiyoruz dedi yarin kontrolum var bakalim ne olucak🥲
Sedaklcsln BerivanLina bana 41+0’a kadar bekleyeceğiz dedi bugün doktor şuan 3.5 kiloymuş. Normal doğum zor olur diye korkuyorum kilodan dolayı