Yarın devlet hastanesinde ikili testim olucak çok zor buldum uzak hiç gitmediğim bir hastanee ilk bebeğimde ikili testim özelde kendi doktorumda olmuştu 13 haftalıkken öğrenmiştim yarın 13+ 4 le devlete ikili teste gidicem büyük ihtimal özele gitsem zaten direk öğrenicem cinsiyeti ama devlette geç söylüyorlarmış ikili testi yaptırınca özele kendi doktoruma gidicem ama merak ettiğim yarın ki ikili testimde cinsiyet öğrenebilirmiyim sizce