Şuan 38+1 haftayım 5 gün önce 1 cm açılmam vardı ama bebek hâlâ yukarıdaydı. Şuan hafif adet ağrım var düzenli mi değil mi çözemedim daha. Merak ettiğim acaba nişan ve su gelemden sadece sancıyla doğumun başlaması mümkün mü? Doğumun başladığını nasıl anlayabilirim