Kahverengi leke var hep doktor her gittiğimde normal dedi kan bile gelebilir normal dedi ama yine kahverengi gelmiş dün kalp atışı duymuştuk biraz sanki fazla gelmiş normal mi kızlar korkuyorum normal diyor ama ağrı sızı yok düşük olsaydım ağrı olurdu dimi