gozdeee_karaaa Kızlar adetime 3 gün var 4 kasım 14.73 5 Kasım 43.80 Çıktı sizce yavaş mı artıyor 2 gün sonra tekrar veridem kan
gunesveguney gozdeee_karaaa normal görünüyor 2 gün de 2 katına çıkması lazım 1 günde çıkmış görünüyor
Esmaaaaaaaaaaa gozdeee_karaaa gozdeee_karaaa kan verdiğiniz saatten tam 48 saat sonra verirseniz ortalama 80 90 arası bi değer görmeniz gerekiyor. Benim doktorum ilk verdiğimden 48 saat sonra , 2. Verdiğimden 72 saat sonra kan vermemi istemişti aşağı yukarı aynı saatler olmasını istemişti. Ama 48 saatte ortalama 2 katına çıkmış olması gerekiyor
Eldgrn gozdeee_karaaa doğru sonuç için 2 günde bir verin her gün kan vermeniz gerekmiyor. 4 ve 6 Kasım arasındaki sonuçları değerlendirseniz daha iyi olacak bu şekilde sağlıklı olup olmadığı anlaşılır
GirlandBoy_Mom gozdeee_karaaa mesela benim cumartesi 17 çıkan beta pazartesi 70 olmuştu canım beklenen den daha da artmıştı bu göreceli bi durum yani değişir herkesde