Berna2729 İyi akşamlar herkese 10+6 haftalık gebelik bazen kabızlık yaşıyorum ıkınma durumlarımda oluyor ama özellikle gaz olunca rahim ağrısı yaşar gibi oluyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı?
by2124_10 Berna2729 sabahları aç karnına baya ılık sıcağa yakın bir su bardağı su iç canım inanılmaz işe yarıyor ilaç falan kullansana bir süre iyi ediyor ama bu ılık su içmeyi bir hafta yap tamamen kurtul kabızlıktan ve gaz sancısından
Berna2729 Çok teşekkür ederim deneyeceğim ama cidden gaz sancısında rahim ağrısı yaşayacağımı hiç tahmin etmezdim