ebruli2210 Mrwezyn1 ben de normalde pazar günü yapacaktım ama dayanamıyorum yarın deneyeceğim 🥹 inşallah vardır bebişlerimiz 🥹🥰
ebruli2210 Mrwezyn1 tamam canım inşallah güzel haberle gelirim çok istiyoruz çok merak ediyorum sabahı ama hiçbir belirtim yok 🤦🏻♀️
Mrwezyn1 ebruli2210 belli olmaz canım olumsuz düşünme. bence belirti için erken gibi geliyor bana sonucta 2 haftalık olmuş oluyor nasıl bir belirti olabilir ki
ebruli2210 Mrwezyn1 bir yönden öyle bakıyorum biraz psikolojik olabiliyor benim daha önce belirti olarak düşündüğüm aylar gebelik olmadı inşallah bu ay güzel sonuçlar alıp sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏼🥰
Mrwezyn1 ebruli2210 hayırlısı olsun canım 17. Günde ogrenenler var regl olmadıkça ihtimal hep vardır 🦋
Mrwezyn1 ebruli2210 bende de bugün çok açık kahverengi akıntıyla karisik leke geldi canim adet olacağım heralde 😓
ebruli2210 Mrwezyn1 yaaaa inşallah yerleşme falandır ya inşallah öyledir regl olmasın 🥹 benim de belim ağrımaya başladı 🤦🏻♀️
Mrwezyn1 ebruli2210 valla bilmiyorum aklım karıştı ya ama sanki sanmıyorum yerleşme olacağını bakalım
ebruli2210 Mrwezyn1 yaaa iyi bari sevindim canım yerleşme olabilir o zaman inşallah ikimiz ve isteyen herkesin bebişi yürümüyordur vardır ay çok heyecanlı😍 ne zaman test yapacaksın peki
Mrwezyn1 ebruli2210 Yaptım mm ve bu cikti Allah’ım gerçek mi acabaaaa bu ama yine ufak leke geldi kahverengi 🤭🤭🥺
ebruli2210 Mrwezyn1 yaaaa çok sevindim hem de çok güzel belirgin hemen kan ver hayırlı olsun canım darısı başıma inşallah 😍😍