esca344 çok kafaya taktım bugün 10 gün sonra muayenem var aslında ama bilmiyorum dedim ya hiç yok diyemem ama gün içerinde ayakta durunca hissetmesem normal diyordum ama bugün ful yattım emin olmak için yok ben dürtünce hareket ediyor gece de yatmadan bi iki hareket etti o kadar. Bu arada su azalması birden geliyor bazılarında bazılarında ise yavaş yavaş akıntı gibi geliyormuş