Feslegen Bizim son 27 kaldı 👼Rabbim hayırlı sağlıklı mutlu bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲
aysegulcbo Feslegen canım başka bi konuda gördüm sensin galiba sultan hanıma mı gidiyorsun bende ona gidiyorum çok memnunum şimdilik doğumu da medicanada düşünüyorum sen öncesin benden orda yaparsan Doğumu tecrübelerini duymak isterim
Feslegen aysegulcbo evet medicana sultan hanıma gidiyorum. İnşallah hayırlısı ile bebeğimi kucağıma alayım tabii paylaşırım. Sizlerde dualarınızı eksik etmeyin. Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun🤲💞
Feslegen HilalSaatDundar çok az kalmış nerede doğum yapacaksınız. Rabbim kolaylık versin, sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah
Feslegen HilalSaatDundar doktorunuz kim normal mi sezaryan mı olacaksınız. doğum ücretini öğrendiniz mi.
HilalSaatDundar Feslegen Gültekin bey 2500 dediler fiyatına normal sezeryan aynı diye biliyorum. Benimki şimdilik normal görünüyor son anda bir aksilik olmazsa
Feslegen Gültekin bey ilk çocuğumun doktoru, bunda da ona gidiyordum fakat 19.haftada memnun olmadığım için değiştirdim. 2500 TL ne kadar pahalanmış 7 yıl önce Anadolu iken 400 TL ödemiştir. Hakkımızdan hayırlısı yavrularımızı sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin Rabbim inşallah