mervemurat16 annneyimmm ben kullandım yorgan ama inceydi aşırı kalın değildi çünkü kaloriferi çok açmıştık oda ısısının 25 olması yeterliydi öbür türlü bebek için çok sıcak olabilir kalın yorgan
Laleyna annneyimmm yenidoğanda yorgan tarzı şeyler önerilmiyor diye biliyorum daha çok uyku tulumu giydirilmesi öneriliyor 1tog 1.6 tog gibi ev içi sıcaklığına göre
DidemB annneyimmm 8 senedir kullanılmadan baza altında bekliyor. Yenidoğan kundaklandığı için ya da battaniyeye sarıldığı için gereksizmiş. Kimse beni uyarmadı ama ben seni uyarmış olayım 🫣
Beybiik annneyimmm yeni doğan için gerek olmuyor battaniye daha kullanışlı çünkü kundaklaniyor. Bende almıştım bi hevesle 1 yaşına kadar kullanmadım bir yasinda başlamıştım kullanmaya