Kızlar selam pazartesi günü adetimin 3. Günü iğne vurulmaya başladım cuma sabah kontrolüm var 75 dozluk iğne vuruluyorum şöyle pzt günü iğneden sonra biraz daha kanamam oldu ve kesildi 2 gündür kan gelmiyodu az önce yine kanamam oldu 2 günün üstüne normal mi ? Birde bu süreçte nelere dikkat ettiniz tavsiyeniz var mı ? İlk aşılamam🥹