Kızlar ben 1. Gebeliğimde 32 hafta doğum yaptım ödem ve tansiyon nedeniyle çok şişmiştim 1 ay yoğun bakımda kaldı bebek 2. Gebeliğim 35+3 üm şuan ama erken doğum olacakmış diye yine korkuyorum çünkü karnım ilk gebeliğimde erkek diye mi bilmiyorum çok şişmişti bu gebeliğimde fazla şişmemiş bu kız olduğu için mi bilmiyorum ultrason da kaç haftalık olduğu yazıyor değil mi son adetten tarihi mi hep yanlış söyledim mi diye korkuyorum Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi