Vlog1345 Amacım “İçin içelim bir şey olmaz kiii” diyerek iç rahatlatmak değil, doğru olanı göstermek ve tanık olduğum durumu anlatmak güzelim bu çok ciddi bir durum, sağlıklı olmanız büyük şans şükretmeliyiz. Ben öğretmenim, bazı bağımlı lise öğrencilerim uyuşturucuyu normalleştirmek adına “Yabancı ülkelerde herkes içiyooo” diyerek bunun zararlı olmadığını falan söylüyorlar mesela. Aklı başında olan kim böyle bir şey içer ve söyler sizce? Bebeklerimizin sağlıklı olup olmaması elbette Rabbimin bileceği bir şey fakat zararlı alışkanlıklarla bile bile lades denir mi yapmayın lütfen