Kuzeymom___ merhaba benimde 13 Kasım Çarşamba hayırlısı işe kucağımıza alalım inşallah 🙏 benim en çok gördüğüm kahve, bitter çikolata ilacı atmak için iyi oluyormuş doğumdan sonra anlık üşüme oluyormuş onun için sıcak su torbası aldım yanım onun haricinde hastanenin isteğine göre çantamı hazırladım