Gami98 Kızlar iki gün önce kızımız olacağını öğrendik, ben Maysa ismini çok beğeniyorum (sizin de fikirlerinizi merak ediyorum bu isim hakkında) ve başka isim önerileriniz varsa almak istiyorum.. :)
Fundaaaa46 Gami98 canım tabikide szin beğenmeniz önemli ama şahsen ben maysa ismini begenemedim meyra var ona yakın aklıma gelen
Topraksmom Gami98 bizim de nasipse kızımız olacak 30 haftalık olduk hala isim bulamadık Doğa Duru İnci gibi nahif ve kısa isimler hoşuma gidiyor galiba 🤔
Anneolmak__ Gami98 kedime maysa ismini koymuştum hala maysa ama yine de siz bilirsiniz tabi kedisine eylul ismini koyan da var olabilir yani. Ben tercih etmezdim
bengu_10 Rbdrmx evet kötü değil ama ilk defa duydum çocuğuna koymayı düşünen bi garibime gitmedi değil 🤭
Gami98 bengu_10 meyra ismini ben de beğeniyorum ama tanıdıklarımın çocuklarında bu isme sahip olanlar var :(
Gami98 Topraksmom evet ama çok yaygın o isimlerde hep tanıdıklarımızda var o yüzden koymak istemiyorum :((
Topraksmom Gami98 yakın çevremde değil de uzak çevremde var benim de hiç duyulmayan isim de kalmadı artık ya farklı olcak diye de iyice farklı isimler türedi yabancılaştı isimler fikrimce , hem anlamı hoş olsun hem de kulağa hoş gelsin istiyorum hala karar vermiş değilim 🥹