Laleyna Merhabalar🌸 32 haftalık hamileyim tahmini doğum tarihimiz 5 ocak bebeğimi hastaneden çıkarken nasıl giydirmeliyim hiçbir bilgim yok sizce peluş tulumlardan almalı mıyım yoksa kalın battaniye yeterli olur mu çok kararsız kaldım
Kze Laleyna bence normal kiyafetin ustune battaniye yeterli olur gibi hemen arabaya biniyoruz sonucta ve pusete de oyle kalin seylerle yatirmayi pek onermiyorlar pelus tulumlar vs gibi
fairytale_ Laleyna benımdr aralık sonu ocak bası gözüküyor. Kalın battanıye düşünüyorum tek kalın tulum dusunmuyorum bebek ıyıce battanıyeye sarıldıktan sonra sıkıntı olmaz bence zaten altdan kac kat gıydırılıyor hastane cıkısı🌸
Pelnztrk 11li hastane çıkışı muhakkak olmalı, ayrıca yedek bence 5li hastane çıkışıda koyun. Uyku tulumu ve kalın battaniye de şart sarılması için onun dışında ekstra bişeye gerek olcanı zannetmem yani gene beziydi ağız mendili v.s olcak nette de yazıyo
Laleyna Pelnztrk 10lu hastane çıkışı aldım yanıma da yedek olarak üç tane takım alacağım kalın battaniye falan da koydum sadece peluş astronot tulum alsam mı diye düşünüyordum ama her ihtimale karşı alayım hastaneden çıkarken giymese bile doktor kontrolüne giderken giydiririm
Laleyna Kze evet doğru söylüyorsunuz aslında ama işte üşürmü diye endişe ediyorum çokta giydirmeye gerek yok dediğiniz gibi hem arabanın içi de sıcak oluyor
Kze Laleyna bence cok sicaga alistirilmamali zaten sogukta olsa hatta guzel giydirip disari cikma taraftariym ben. Bende Ocak ayinda doguracagim ve bence soguk degil mikroplar hasta ediyor bizi . Ben yurt disndaym burdaki însanlar doğuruyor ertesi gun disardalar bebekler de oyle aman aman da giydirmiyorlar kendileri de ayni sekilde 😂 hayret ediyorum bazen ama dogru olani yapiyolardir belki🤷🏻♀️
ssevilmommy Laleyna ben 11 li takımlar oluyorya isimli onun kendi penye battaniyesi var, onun üstüne kalın battaniyeyi sarıp götürcem
Laleyna Kze bende bugün biraz araştırdım doğru olan dışarı çıkıp temiz hava almasıymış zaten ama biz biraz durumu abartıyoruz sanırım aman çıkma üşür hasta olur diye😂
Mrvsmt2502 Laleyna kızım nisanda doğdu kuru ayaz vardı . Kadife hastane çıkış bir penye kundak bir örgü pattaniye ile pusetinin içinde çıkarttım abartmaya gerek yok bence