1PrensAnnesi sarılık olduğu için uyanmıyor çoçuğun muhtemelen yükselmiştir değeri 14 üstünü hastaneye yatırılıyorlar die biliyorum ama korkma eğer öğle birşey olursada yatsın. florasanla ışık tedavisi ediyorlar belki 1 gün belki 3-5 saat sonraya değer düşüyor taburcu oluyor. Senin yapacağın şey şuydu cocuğu beyaz ışık altına yatırmak arada cıplak olarakda yapıcaktın o ışık gece gündüz hiç kapanmayacak. Birde biraz su yada şekerli su verebilirdin bir çay kaşığı kadar emdikten sonra. Şekeri düşüyor sürekli uyuduğu için gözlerini açamıyor yani. Bundan sonrası için yarınki kontrolünden sonra bu dediklerimi yaparsın canım.