Dygutyr 11 haftadayım afedersiniz ishal oluyorum 2 günde bir nerdeyse oluyorum böyle olan var mı acaba ??
Yasemincifci Doktoruna söylemelisin ishal iyi değil hamilelikte kullandığın ilaç falan varsa onların yan etkilerine bi bak oda olabilir
Dygutyr Yasemincifci Baktım canım evet varmış yan etkilerinde multivitamin kullanıyorum elenatal diye ondan oluyomuş