35 haftalığım doktor bebek geriden geliyor yani haftası ilerledikçe gelişimi dahada geriliyor dedi harın çevresi baya küçük dedi normalde bu haftada olması gereken kilo 2600 ama bebek 2200 bundan dolayı 37 haftada doğum olması lazım dedi ya suni sancı olucak dedi yada sezeryan sen bilirsin dedi ilk doğumum normal suni aldım onda da ama aşırı korkuyorum suniden ne yapıcağımı bilmiyorum bıçak altına yatmakta iyi değil tabi ama ilk doğumum normal olmasına rağmen 2 ayda iğleştim Altan dikiş mi üsten mi üst benim için daha iyi siz ne yapardınız