Mertuba Kzılar 2. Kez hamileyim ilk doğumum normaldi şimdi ise suan 10 haftalığız 2. Doğum dahamı kolay oluyor sizce
metemom_ Mertuba gerçekten çok merak ediyorum bunu özellikle kesi atılması gerektiğinde yine eski dikişler mi açılıyor merak ediyorum
RabiaK27 Mertuba ikinci doğumum daha kısa sürdü ilkine göre zorluk açısından ikinci daha zordu kiloluydu çünkü bakalım bu sefer ki nasıl olucak 🌸
umycnr94 metemom_ eski dikiş yeri belli bile olmuyor ki bn normal doğum yaptım şuan 37 hftaligim yne normal olcak bnce duruma göre kesi atıyorlar son ana kadar bekleniyor zten bebeğin gelişimi kilosuyla da o an gelişen bişey oldgnu düşünüyorm
metemom_ umycnr94 evet benimki de kapandı da yine de aynı yerden mi diğer taraftan mı atılıyor merak ediyorum