Selamm 15kasimda doktor randevum vardı diş için ve röntgen çekeceklerini bildiğim için test yapmak istedim hamilelik planlıyorduk çünkü test negatif çıktı hiç bir iz yoktu böyle hafif iz oluyor ya ilk başta o bile yoktu 18i ilk adet günüm bu arada yani bir kaç gün sonra regl olacaktım ve sancılarım vardı aynı regl sancısı gibi 18inde regl olmadım ama olacak gibi hissediyordum eşim ısrar etti test yap diye dedim negatif çıkacak ama yapayım diye yaptım ve çubuk ıslanır ıslanmaz kırmızı çizgiyi gördüm çok netti 22sinde yaptım o testi de 1 hafta içinde hiç olmayan çizgi kalın bir kırmızı çizgiye dönüştü yani evet hamilelik planın varsa oluyor böyle şeyler