Anneler selam 8+2 deyim bu zamana kadar hiç bir kanama leke vs olmamıştı akıntım hep vardı
İki gündür akıntım daha kıvamlı bunu fark ettim fakat bugün akıntı içinde incecik pembe ip gibi bir kan fark ettim endişelenmeli miyim Dr aradım ama ulaşamadım hastaneye gitmeli miyim?