Kızlar 13 haftalığım ptesi muayene oldum gebeliğin başından beri muayene olduğum 3.doktor tansiyonumun sürekli yüksek olduğunu söylememe rağmen birşey demiyor ve ilaçta yazmıyorlar bugün gün boyu tansiyonum yüksekti şimdide 15/9 nabzımda 120 ve üstü herzaman çok korkuyorum bebeğime birşey olacak diye benim gibi olan var mı