Cansu_01
Cansu_01
Evet evet bak tam da dediğim gibi😔 Evde sürekli yanlız olman bir kere en büyük etken. Bir uğraş olmadığında insan kendine sarıyor. Ben olayı çözene kadar hergün hastanelerdeydim, finalde pskolojik olduğunu kabullendim. Bu arada ilaçları hamile olduğumu öğrendiğimde aniden kestim. Benimde sürecim ite kaka devam ediyor 30. Haftaya geldik. Bebeğini düşün, bunun senin elinde olduğunu sana zarar vermeyeceğini kabul et kendine bol bol telkinler ver. Hastalık, kötü düşünceler ha oldu ha olacak durumlar takıntılar hepsinden fazlasıyla bende de mevcut. Bence içini ferah tut. Doktora da gitmişsin. Bundan sonrası senin elinde. Bebeğine odaklan, bir uğraş bul ve bunun senin elinde olduğunu kabul et inan o zaman bu şikayetlerin geldiğinde yönetmeyi öğreniyosun🙏 Tekrar çok geçmiş olsun🌸