Korkulcak birşey yok , sunı sancıyı o kadar abartıyorlar ki
1 doğum: 2 cm acılmam vardı sunı sancı ile 4 saat içinde doğum yaptım (40+2)
2 doğum: 2 cm acılma, suyum azalmış sunı sancı ile 2 saat içinde doğum 37+5
Herkesin vucudu farklı, herkesin acılması farklı ilerliyor. Ve en önemlisi her Bebek suni sancıyı kabul etmiyor. Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin. Kötü hikayelerden etkilenmemeye bakım. Her doğum kendine özel 🤗