Melissayda ben bir kere gittim sadece özel takipliyim doğum ücretinden dolayı orda yapcam zaten devlette kim denk gelirse o yaptırıyo doğumu ve doktorda değil genelde asistanlar bir kere gittiğimdede memnun kalmadım açıkcası yüzlerinden düşün bin parça bişey sormaya korkuyosun nts ye girdim herşeyi kendim yaptım sedyeye örtüyü ben serdim kuşakları karnıma ben bağladım onlar sadece kalp atışını buldu o kadar