Ferhanugurlu bende iki gündür Boğaz enfeksiyonu yaşıyorum zencefilli ballı limonlu ılık su yapıp içiyorum iyi geliyor. Ihlamur içiyorum terletiyor daha iyi hissediyorum. Kaya tuzu ile gargara yapın yazıyor ama ben gargara yapamıyorum iki kere denedim yuttum kustum yapabiliyorsanız siz yapın. Geçmiş olsun