7 haftalık hamileyim. 5. haftada kanama oldu doktorum progestan verdi ve sürekli istirahat edeceksin dedi. İki haftadır progestan kullanmama rağmen ve bütün gün dinlenmeme rağmen birazcık hareket etsem hafif kanama oluyor yeniden. Normal mi sizce? Böyle bir durum yaşayan oldu mu?