Selam arkadaşlar 9. Haftadayım. Bugün kan testi sonuçlarımda b12 ve demir eksikliği çıktı. Doktor b12 iğnesi verdi 5 tane.B12 eksikliği yaşayan varmı yada gebeliğnin ilk 3 ayı içerisinde vitamin iğnesi kullanan varmı?Bi sakıncası olurmu 1. Trimester döneminde diye panik yaptım🙁