Tasya kızlar 16 +2 yiz bugün, aynısı bana da oldu. Kokusuz ve kaşıntı olmayan, su gibi akıntı vardı. Hatta sadece su gibi olduğundan korktum doktora gittim bebeğin suyuna falan baksın diye. Maşallah herşey normal çıktı. Ama karnımda, kasıklarımda ağrılar oluyordu batmalar, özellikle tuvaletim geldiğinde ve hiç su içmediğimde. Yani mesane çok boşken ve çok doluyken daha yoğun bir ağrı ve alttan zonklama. Ben de daha önce kum döktüğümden biliyordum bu sancıyı, gidip idrar tahlili yaptırdm. Biraz eritrosit biraz da bakteri çıktı. Sonra kadın doğumcuma yazdım ve dedi ki tedavi verebilmem için idrar kültürü yaptırmalısın ve hangi bakteri çoğalıyorsa ona göre tedavi vereceğim. Ben de üroloji bölümüne gidip idrar verdim yine ama sonucun çıkması 72 saat sürüyor en az, çünkü bakteri üremesi için bekletiyorlar. O doktor da eritrosit genelde hamilelerin idrarında görünüyor dedi. Hafif kum dökmek demek yani. Bir de idrardakine bakınca bu maya olabilir diye düşünüyorum ama akıntı olması lazım sende, akıntı var mı dedi? Evet dedim. Mukus gibi mi dedi? Hayır su gibi dedim. Belki mukussuz maya çıkar bakalm ptesiye sonucum çıkar sizi de bilgilendiririm. Bu arada benim için zor olsa da 3 litre su içmeye başladım. Hamilelikte bu tarz enfeksiyonlar tekrarlanabiliyormuş. Mesaneye baskı olduğundan tam boşalmıyormuş idrar torbası. İnşallah ilk ve son olur, hiçbirimiz yaşamayız.