Merve_eee Merhaba güzel anneler, 10+5 günlük hamileyim enerjim çok düşük bazen kolumu kaldıracak takatim olmuyor, sürekli yatmak istiyorum siz de durumlar nasıl?
Flowermom0 Merve_eee o haftalarda diyordum ömrüm bitti gitti gençlim yandı bmm😅 2.tremistıra girdikten 1 hafta snra enerji fışkırmaya başlıyor. Sabret geçici günler
Tugceeayo Merve_eee 12+4 den bildiriyorum bu haftaya gelince enerjim yavaş yavaş gelmeye başladı aşırı kusmam ve bulantım vardı artık sadece gün içinde bir iki defa kusuyorum o kadar
Edanursoylu Merve_eee o haftalar insan kendini ölmüşte ağlayanı yok gibi hissediyor günlük 22 saat yatıp 2 saati tuvalet yemek islerimle harciyordum neredeyse.🤣🤣🤣🤣 2. Trimester çok şükür kendime geldim herseyimi yapıyorum hatta ekstra enerjim var
meryinthemood Merve_eee 2. Trimester ne kadar güzelmiş 3. hiç iyi değil hanımlar önden spoiler veriyorum 🥹
Merve_eee Edanursoylu kesinlikle ya yaşamıyo gibiyim sanki kanepeye yapıştım kaldım 😅 darısı başıma 2-3 haftaya iyi olurum inşallah
meryinthemood Merve_eee yoo şuan olduğunuz zamanın tadını çıkarın 🌸 şaka maka şükürler olsun hamileliğin belki en zor ama bebişime en çok yaklaştığım günlerine geldim tabi zor olan günler oldu yalan yok ama her gün kendi içerisinde çok güzeldi 💙 doğuran anneler keşke biraz daha hamile kalabilseydim diyormuş. Aynı bedende olduğumuz her güne şükürler olsun🐥
Flowermom0 Merve_eee Merve_eee gelir cnm sabret. Bebişler sağlıklı olsun yeterki. Bi doğsun hiç enerjim yok bugün demeye hakkın bile olmıcak. Bu zamanları özliceksin. Bide hemen büyüdüker diye üzülceksin😅
Merve_eee Flowermom0 Evet yatmayı özlicem belki o günler gelince ama enerjim yerinde olsun en çok onu istiyorum ☺️
Merve_eee meryinthemood Çok şükür tabiki çok güzel günlerdeyiz bugünlerin güzelliği başka, her zorluğun güzel yanları var inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🌸
Fundaaaa46 Merve_eee benimde başlarda öyledeydi ilerki haftalarda biraz kendinize gelirsiniz ama yorgunluk hep oluyor sürekli oturup yatma isteği şahsen bende öyle
Nurbl 12 haftaya kadar kusma yoktı ama halsizlik ve hasta gibi hissetme beni mahvetti 13 oldum ağrılar geçti gibi ama hala yemek yapamıyorum her yemeği yiyemiyorum
Merve_eee Nurbl O sorunu bende yaşıyorum en çok da yemek yapma konusunda annemin güzel yemeklerini özlüyorum