Kızlar tekrar post açtım ya. Yeni bir fikir geldi..bir kızım var birde oğlum olacak eşimden dolayı Hamza ismi geçecek. O sebeple uyumlu gördüğüm şuana kadar içime sinen bunlar oldu
Yiğit Hamza mı ?
Hamza Alp mi ?
Sizce hangisi ? Başka hamzaya ek öneriniz varsa yine aşağı yazar mısıniz ? Farklı fikirler de güzel olur