Figociho
Kızlar dün akşamdan beri inanılmaz kulagım agrıyo kulagımın agrısı başıma kadar vuruyo öksürük de var hiç bir sey de yiyemiyorum bu durum bebegımın hareketlerini tetiklermi kendı doktorum kbb cıkmamı söyledi ama grip degilmişim diyaframdan kaynaklanıyo baskı yapıyor dedi bacaklarımı hiç hissetmiyorum ölüyorum sankı agrısından ne yapmam gerekiyo doktor hiç ilgilenmedi sadece kulak da egzama var dedi damla verdi yolladı 😌