Merhaba kızlar 👋
Ben 8+4 deyim şuan aşırı derecede iştahsızlık, mide bulantısı var. Mide bulantısını geçtim iştah olmayınca ağzıma hiçbirşey vurasım gelmiyor. Sizde de böyle mi? Ama en çok merak ettiğim iştah ne zaman yerine geliyor? Yoksa kalıcı mı.. 🙈