Gunduzanne şeker yuklemesinde açlık 91
1.Saat 217
2.saat 134 çıkmıştı
sadece 1.saat yüksek çıktığı için gebelik sekeri diyemeyiz diyetle kontrol edilir dedi doktorum tokluklqrini ölç 150 160 ı gecmewin dedi ama ben korkuyorum 140 i gecmemeye dikkat etmeye calisiyorum