12+5 hamileyim bugün kontrolümde doktor cinsiyet iicn erken daha küçük dedi ama erkege benziyor gibi dedi ama yüzde bu kadar erkekdir yada kesin demedi. Çok merak ediyorum. 1 oğlum daha var . Lütfen önemli olan sağlık tabi ama bir kızim olsun istiyorum rabbim eksik olanı geçirtiyor gönlümden. Bu durumu yaşayıp sonraki haftalarda kesin kız olanlar oldu mu güzel anne ve adayları ♥️