Merhaba 13 haftalık hamileyim. 2 gün önce doktoruma 2li tarama testi yaptırmaya gittim. 2.4 ense kalınlığı çıktı. Doktorum kan sonuclarinla birlikte bakalım kötü gelirse ileri testleri düşünürüz dedi. Devlet hastanesine de gidiyorum. Bu gün orda ki doktoruma gittim ense kalınlığını 2.5 ölçtü ve perinatolojiye yolladı. Orda detaylı incelediler başka organları da. ve 3.1 ölçüldü ense kalınlığı. Burun kemiği gözüktü. Ve kalbinde parlaklık çıktı. Ama parlaklığın bir şey ifade etmediğini söyledi. Orda ki doktor. Amniyosentez ve fetal dna yı önerdi. İmza atıp çıktım. İkili testim de çıkmış bu gün yine kendi doktoruma gittim. Temiz çıkmış sonuçlarım yani kan değerlerim. Doktorum olumlu konuştu ben kötü bir şey olduğunu sanmıyorum diye. Ama ben çok endişeliyim diye fetal DNA yı oda önerdi. Devlet hastanesindeki doktorum sonucu istemişti ordan oraya gittim hemen. Bana bu sonucun bir önemi olmadığını kalbinde patlaklıkta olduğu için hemen test yaptırmamı söyledi. Yani ense kalınlığı 2li testinde 2.4 ama bu gün ki perinatolojide ölçülen değer 3.1 eğer bu değer girilseydi yüksek riskli çıkardı dedi. Ağlarak çıktım odadan. Değer nasıl bu kadar değişti anlamadım. Doktoruma sorduğumda bebeğin pozisyonunla ilgili olduğu söyledi. Çok ama çok kötüyüm. İçimde nasıl kıpır kıpır durmuyor yerinde. Doktorlarım testleri öneriyor ama ya kötü bir şey çıkarsa kıyamam ki ona. Ağlıyorum sabahtan beri. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı. Konuşup rahatlamak istiyorum biraz.