Kardelennnsen yaptığım bazı hazırlıklar odamızı ayrimadim ileride ayırırım diye düşündüm ve hastane hediyelerini kendim alıp yaptım birde çikolata düşünüyorum sizce ? Ve sizin hazırlıklar nasıl benim gibi Aralık sonu ocak basi doğumu olan varmı
Minnosaannee Kardelennnsen maşallah hayırla sağlıkla gelsin inşallah. Beşik üzerinde ki ürünleri nereden yaptırdınız? Çok hoşlar
ayse2205 Kardelennnsen çok güzel olmuş elinise saglık. Sağlıcakla kullansın minik melek. Bende 31 haftalık gebeyim hediyelikte yaptırmadım çantamda hazır değil henüz😅 aralık 25 olarak konuşmuştuk doktorumla p tesi kontrolden sonra başlayacagım bende inşallah 🥰
Kardelennnsen Minnosaannee çok teşekkür ederim trendyolda yaptırdım eğer yaptıracaksan ilk favorilerine ekle sonra sürekli kontrol et ve fiyat düşünce al ben 1300 e yaptırdım ama geçen baktığımda 800 du bilgin olsun canım
Kardelennnsen ayse2205 ya aslında ben erken başladım cunku bel ağrılarım daha o zaman bile çoktu 28 haftada başlamıştım şuan herseyi anca bitirdim sende yavaş yavaş halledersin sıkıntı yapma eğlenceli oluyor zaten😀😀😘
Minnosaannee Kardelennnsen yaa öyle mi harika .bakıyorum hemen. 3 yaşında ki oğlumun odası için yaptırmak istiyorum 🥰🌸
Kardelennnsen Alone ben hem ağırlaştıgim için hemde geceleri aklıma girince uyuyamadığım için biran önce bitirdim hahaha
ayse2205 Kardelennnsen 1 nisan. Ama benim ilk dogum sezeryan ve iki dogum aradında 20 ay oldugu için 38. Haftada alırız dedi doktor. Ekstra bi durum olmazsa tabi 😇