MinnakBebegim turkansahin bende 18+0 haftaligim ve bende gribim havada var lanet olasi grip sicak cay icyorum kizilcik recelli cay bawqada hicbisey
Edaasik turkansahin nane limonu bilmiyorum canım doktorum ıhlamura izin verdi onu da cok icme 1 bardak ic dedi