Fatmanaz valla bende tembelliği severim ama artık bünye alıştı mı naptı bilmiyorum yürüyüş yapmazsam gece karnım agryo yediklerimi sindiremiyorum tuvalete çıkamıyorum.eşim 11 bucukta işten geldiği zaman bile hazırlanıp bekliyorum yürüyüp geliyoruz.hava kÖtü olunca hergün yürüyüş yapamadık ama zemin katta Oturmama rağmen üst kata inip çıkıyorum deli gibi.napim yoksa kızımın yeri rahat,gelmicek