Nutellamm Kızlar bugün 34 haftalık oldum erken doğum riskim var adalat kullanıyorum bugün sağ göbek tarafında ağrım var böyle sanki iç organlarım çekilircesine ilk gebeliğim bu durumu yaşayan var mı sancı mı oluyor çok korkuyorum
Eminemalinnn Nutellamm benim de üç gündür öyle sol da benim bobregimde genişleme var iki taraflı. Dün muayeneye gittim sezeryan günü aldım cuma gününe ultrasonda baktı hersey yolunda dedi bebek doğum kanalına inmemişti. Birsey olsa derdi hala ağrıyor yanıyor dayanıyorum ağrısına mecbur
Nazgrr Eminemalinnn o ağrı yanma bende haftalardır var 2 gün önce karnıma sırtıma belime sancı girince hastaneye gittim nst de sancı çıkmadı serum bağladılar çok iyi geldi
Eminemalinnn Nazgrr bende sanci diye gittim sizin gibi nst çekildi birsey yoktu. Aynı şekilde belime atıyordu. İnş. Sıkıntı yoktur benim hala devam ediyor doğuma yakın olan birsey mi bilmiyorum