Bugün tam 12 haftalığız doktor randevum vardı bebiş çok hareketli kıpır kıpırdı ikili tarama için kan verdim ama doktor rahim damarlarında çentikleşme var dedi aspirin verdi 36 . Haftaya kadar kullanmam gerekiyormuş biraz içim tuhaf oldu. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı lütfen cevaplar mısınız?