1Ali Kızlar bebeğimin tırnağını keserken etinide kesmişim, baya bir kanadı hemen krem sürdüm biraz bekledikten sonra batikon sürdüm hiç ağlamamıştı uyudu uyandı ağlamaya başladı 🥺en çabuk nasıl toparlayabilirim aşırı moralim bozuk
_Mother_ 1Ali ayy sizi öyle anlıyorum ki kızımın ilk tırnaklarını kestiğimde serçe parmağında aynı durumu yaşadım başta ağladı biraz ama ben ondan çok ağladım şaşkın şaşkın bana bakışını hayla hatırlıyorum çok kötü bir durumdu kanlı pamuğunu hayal saklıyorum 🥺😰 bizim ucundan azıcık kesilmişti o yüzden hemen geçmişti Arko krem sürmüştüm ben
LadyVERA 1Ali doğal kantaron yağı varsa sürebilirsiniz. Benimde eşim çok az kanattı ilk kesişinde kendi yaptığım kantarondan sürdüm acısını aldı hemen. İğne yerlerinede sürüyorum ben biraz bekleyip. Ama dediğim gibi doğal olacak.
nazel123 Benimde kızımda öyle olmuştu kanamamıştı ama kızarmıştı bunda daha cesaret edemedim canım insallah geçer hemen minnacık tırnakları ben eşime kestiriyorum genelde
Aysezey 1Ali merak etme çok çabuk uzuyorlar zaten. Üzme kendinii bişey sürme bence kremler yakabilir. Kendi kendine geçer bi gün içinde inşallah. Bizimde olmuştu öyle bişey 🤦🏻♀️
1Ali nazel123 batikonla falan temizledim güzelce, ne iyi gelir bilemedim sağlık ocağına götürecektim grev yapası tuttu doktorların😒
1Ali Aysezey mikrop kapar diye korkumdan batikon sürdüm, kalkınca içli içli ağladı o kadar üzüldüm ki canımdan can gitti sanki🙁
Aysezey 1Ali çok iyi anlıyorum. Daha çok küçük sanırım o yüzden öyle hissettin ☺️ Kazadan beladan korusun Allah yavrularımızı. Batikon yakmıyor ama dediğim gibi yarına geçmiş gitmiş olacaktır çok çabuk uzuyorlar zaten
1Ali Aysezey evet çok minik 29günlük daha, ikinci kesişim aslında ilkinde de bunda da çok dikkat ettim ama kıpır kıpır oynatıyor elini biranda kapıverdi işte makas. Bundan sonra babası keser artık. Batikondan başka bir şey sürmeyim o zaman dimi
Aysezey 1Ali oyyy kıyamam ya daha 1 aylık. 😍😍 Çok kokla benm içinn melek gibiler şuan. .bence sürme ya daha küçükmüş hem.her kremin içeriğini de bilmiyoruz . Bide uyurken keserdim ben hep yavaş yavaş keserdim uyanmazdı oynatamazdı da. eline çorap falan geçirebilirsin bu dönemlerde en azından ilk 2 ay öyle yapmştım yüzünü hem çizmemişti ☺️ hemde bi yerlere dokunup acıtmaz elini.
minikbebegim06 1Ali ben törpü aldim minik şu pilli olanlardan onla kisaltirim diye düşünüp kesmeye korkuyorsaniz bence ise yarar
MorKelebek54 1Ali canim torpu alip onla kessene. Daha hizli ve acisiz oluyo. Tabi ilk aylar icin gecerli bu. Cunku törpu tirnagin kenarlarina giremiyo haliyle oralar biraz daha uzun oluyo. Ellerini aktif kullanmaya baslayinca yaunu yirtiyolar. Bi kac ay icin torpu kullanabilirsin sonra tirnak makasina gecersin bende tirnak makasi ile daha rahat kesiyorum valla ☺️
1Ali Aysezey koklarım tabi🥰aynen daha bir süre kesmem elinden eldiveni çorabı bir şekilde çıkartıp yüzünü çiziyor diye kestim ama yok gerekirse iki kat takarım eldiveni
1Ali _Mother_ bende aynı ondan çok ağladım🥲bende batikon arko krem yaptım ama bakalım hemen geçer inşallah akşama kadar ağlıycam yoksa
_Mother_ 1Ali geçer geçer korkma bebeklerin vücudu taze hemen yenileniyor ama işte insan o hissiyatı acıyı unutamıyor