Bahar5234 Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim apandis ameliyatı oldum çok agrım var 4 gün oldu yürüyemiyorum yatamıyorum sancım çok ilaç yasak kimler yasadı ve ne yapmam lazım acıl öneri gaz sancım çok
Baby_B Bahar5234 ben hamile degilken o ameliyati olmustum Siyah/mor üzüm gaz sancima cok iyi gelmisti tavsiye ederim😊
myangelson Bahar5234 ayaklarınızın altına sıcak su torbası koysanız biraz rahatlatır belki aklıma başka birşey gelmedi 😕
myangelson Bahar5234 ameliyat olmadım ama sezaryenden sonra 2 kere falan gaz sancısı yaşadım ağlıyordum sancidan resmen sıcak su torbası fayda ediyordu battaniyenin altına gidiyordum ayaklarımın altına koyuyordum. O zamanlar hamile olmadığım için biraz belime falan da koyuyordum çok rahatlatıyordu
Bahar5234 myangelson denicem ama agrım çok fazla sağ bacagıma ve kasıgıma bıcak gibi agrı saplanıyor belden uyusturdular bebeğe zarar gelmesin diye belimin agrısı hiç geçmiyor iştah hep gitti yiyemiyorum
myangelson Bahar5234 bol bol kahve tüketin anesteziyi atamamis da olabilirsiniz bel ağrısı da yapabilir. Aslında serumla falan ağrı kesici verilebilir verilmiyor mu en azından parolu serum olarak alınca biraz daha fayda ediyor