Kızlar hamileliğimin başından itibaren normal doğum istiyorum ilk hamileliğim . Doktorumda bu durumu biliyordu 37. Haftaya kadar tersine bir şey konuşmadık . 37. Haftada alttan muayene oldum doktorum pelvis baş uyumsuzluğu olduğunu çatımın çok dar olduğunu bebeğim şuan ki kilosunun bile 3.150 gram olduğunu ve normal doğum yapamayacağımı söyledi. Bu arada annemler 3 kız kardeş üçü de aynı sebepten hep sezaryen oldu. Benim boyum 1.48 51 kilo ile hamile kaldım 65 kiloyum doktorum 15 kasım yani 39+2 ye sezeryan tarihi verdi eğer bu süreye kadar kendiliğinden gelmek isterse söz normal doğum deneriz dedi ama daha fazla kalmak isterse şişko bir bebek olacağı için imkansız 39+2 de alırız dedi. Ben hiç istemiyorum ama eşim bebeği riske atmayalım diyor. Sizin tavsiyeniz nedir hiç bu durumu yaşadınız mı ?