Merhaba kızlar 22+3 günlük oldum göbüş baya çıktı amA bebeğim aşağıda hissediyorum hareketli bir bebiş çok şükür aşığı da olması normal mi 10 sene önce kızım prematüre doğdu 31 haftalık ama böyle aşağı da hissetmedim şimdi oğlum olacak aşağıda olması beni yoruyor ilk oğlum böyle değil di 3uncu gebeliğim