Oykuarden Kızlar merhaba hava temizleyici kullanan var mı ? Veya araştıran marka önerisinde bulunabilir misiniz ?
_Mother_ Oykuarden ben 4 yıl önce e bebekten kanz marka almıştım memnunum ama burun tıkanıklığı öksürük için iyi oluyor bazen fizyolojik serum da ekliyordum içine az birşey özellikle kışın doğalgaz açık iken iyi oluyor
Pnrmrm Henüz bebeğimiz doğmadı ama kendimiz için Daikin nemlendiricili olanı kullanıyoruz. Uyku kalitemiz epey arttı. Bebek doğduktan sonra da odasında aynısını kullanacağım.