Cmre45 canım benim hamileliğim boyunca hiç çatlağım olmadı ama nasıl seviniyorum hiç çatlağım yok diye doğum yaptım aradan bi kaç gün geçti bi baktım kalçamın üstünde bacaklarımda birsürü çatlak 😱😱😱 ama birsürü kabus gibi 🙄 şimdi 2. Ye hamileyim gene bişey yok gibi ama bakalım nolcak